Pravo na pristup informacijama ostvaruje se na način i u postupku propisanom Zakonom o pravu na pristup informacijama. Pravo na pristup informacijama ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pismenog zahtjeva za ostvarivanje prava na pristup informacijama.
Zahtjev se podnosi:
- pisanim putem na poštansku adresu Škole: Glazbena škola Josipa Hatzea, Trg Hrvatske bratske zajednice 3, 21 000 Split
- pisanim putem elektroničkom poštom na adresu: ivana.papp1@skole.hr
- usmenim putem telefonski na tel: 021/480-049 – lokal 3., fax: 021/480-080
- osobnim dolaskom u službene prostorije škole (tajništvo) svakog radnog dana od 8:00 do 10:00 sati.
Službena osoba imenovana za rješavanje pojedinačnih zahtjeva za ostvarivanje prava na pristup informaciji je Ivana Papp, koja radi na radnom mjestu tajnice Škole.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informacijama.
Korisnici prava na pristup informacijama oslobođeni su od plaćanja upravnih pristojbi.
Sukladno članku 19. Zakona o pravu na pristup informacijama, škola ima pravo na naknadu
stvarnih materijalnih troškova nastalih u vezi s ostvarivanjem prava na pristup informacijama.
Odgovor na pisani ili usmeni zahtjev za pravo na pristup informacijama Škola će proslijediti u
zakonskom roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva.
Rok za odgovor na zahtjev može se produžiti do 30 dana u slučajevima propisanim zakonom.
- Odluka o imenovanju službenika za informiranje 2024.
- Zahtjev-za-ponovnu-uporabu-informacija-obrazac
- Zahtjev-za-ispravak-ili-dopunu-informacije-obrazac
- Zahtjev-za-pristup-informacijama-obrazac
- https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_01_12_231.html
- https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2022_12_141_2149.html
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu
Preuzimanje datoteka:
- Javna objava informacija o trošenju sredstava svibanj 2024
- Javna objava informacija o trošenju sredstava travanj 2024
- Javna objava informacija o trošenju sredstava ožujak 2024
- Javna objava informacija o trošenju sredstava veljača 2024
- Javna objava informacija o trošenju sredstava siječanj 2024
- Plan nabave 2024
- GŠJH-financijskI-plan-proračunskog-korisnika 2024-2026
- REGISTAR UGOVORA 2024
- Evidencija sklopljenih ugovora 2024
- Evidencija sklopljenih ugovora 2023 (1)
- Evidencija sklopljenih ugovora 2023
- Financijski izvještaj 1.1.-31.12.2023
- Bilješke 2023
- Financijski izvještaj za razdoblje 1.1.-31.12.2022.
- Bilješke 2022.
- Financijski izvještaj 1.1.-31.12.21
- Bilješke 2021
- Financijski plan za 2022-2024
- OBRAZLOŽENJE PLANA 2022 i projekcija 2023-2024
- Financijski izvještaj 1.1-31.12.2020
- Bilješke uz financijski izvještaj 1.1.-31.12.2020.
- Obrazac Obrazloženja financijskog plana za 2021
- FP 2021-2023_Srednje škole i učenički domovi SDZ
- Financijski plan za 2020-2022_Srednje škole i učenički domovi SDŽ
- Obrazloženja Proračuna SDŽ za Srednje škole 2020-22
- Financijski izvještaj za 2019.
- Bilješke uz FI za 2019.
- Financijski plan za 2017., 2018. i 2019, godinu
- Plan nabave za 2017. godinu
- Financijski plan za 2019., 2020. i 2021. godinu
Javna objava financijskih izvještaja za 2014. godinu
Javna objava financijskih izvještaja za 2015. godinu
Javna objava financijskih izvještaja za 2016. godinu
Javna objava financijskih izvještaja za 2018. godinu
Obrasci
IZVANUČIONIČKA NASTAVA:
- Poziv za organizaciju izvanučioničke nastave u Austriju (Broj poziva: 1/24.)
Objavljujemo poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave u Austriju – Beč (V. I VI. razred).
Obrazac poziva je u prilogu. Rok za dostavu ponuda je do 20. lipnja 2024. do 12:00 sati.